Dużo osób pisze, że widziało inne filmy w tym klimacie ale lepsze od np. Strach ale nie podaje tytułów :/
Może zna ktoś inne w tym temacie poza:
-Zauroczenie/ Crush (1993),
-Strach/ Fear (1996),
-Eks/ Ex (1997),
-Wykolejony/ Derailed (2005)
-Wielbicielka/ Swimfan(2002)?
Osobiście oglądałam tylko Wielbicielkę i Strach i tak na prawdę nie wiem czy powyższe filmy są w tym samym klimacie. Poszukuję po prostu filmów podobnych, a nie chcę żeby tytuły się powtarzały. Z góry bardzo dziękuję za pomoc ;)
Pozdrawiam Sarunia_5
Polecam Ich trzech/Threesome z 1994 roku z Stephenem Baldwinem,miłego oglądania.Pa.
Uwaga, spam (działa mi na nerwy niemożność skomunikowania się z innymi użytkownikami, to jest chyba jedyna opcja)
Panie, czy my się znamy? Bo mi pan wysyłasz zaproszenie a po zignorowaniu go przypominasz o nim, a tymczasem ja se dodaję do znajomych tylko znajomych. Pana nie kojarzę.
Koniec spamu, pozdrawiam filmweb, który mi nie pozwala wysyłać prajwat mesydży.
Znajomych możesz sobie zaprazać na Naszej klasie,mnie interesują nie które twoje filmy,to wszystko księżniczko z zadartym noskiem,żegnam.
Hahahaha :D nie korzystałam nigdy z tego serwisu ;P
No to przecież filmy podglądać można bez zapraszania do znajomych. Nie ma się o co od razu obrażać ;) Każdy sobie robi z profilem, co mu wygodniej po prostu, nie? :)
"Przylądek strachu" z De Niro
a najlepszy thriller jaki oglądałem to "Co kryje prawda"
Za żadne skarby w świecie nie mogę nigdzie znaleźć pupilki nauczyciela ani fatalnego romansu ;/
A wy gdzie je widzieliście?
A obsesję i współlokatorkę widziałam i w sumie niezłe są :)
"Pupilke" i Fatalny romans" mam na koncie ch-o-m-i-k-u-j Jesli Cie jeszcze interesuje to zapraszam.
A mi się "Strach" wydaje troszkę podobny do filmu "Zła miłość" z tego samego roku, z Melissą Joan Hart. Podobny jest też film "Oczy kłamcy" z 1996 z Cassidy Rae. Oba leciały już kilka razy. Fabuła może nie do końca taka jak w "Strachu", ale też nastolatka zakochuje się w nieodpowiednim mężczyźnie i niesie za sobą przykre konsekwencje.
Najbardziej podobna do tego filmu to po prostu wersja bollywoodzka "Zaufaj mi" :) Fabuła jest bardzo podobna no i jest bardziej drastyczny.
A ja polecam jeszcze do kompletu: "Mamo,mogę spać z mordercą" z 1996 r. Podobna fabuł,jeśli ktoś lubi... ;-)
A ja polecam jeszcze do kompletu: "Mamo,mogę spać z mordercą" z 1996 r. Podobna fabuł,jeśli ktoś lubi... ;-)
A ja dodam "Sublokatorka" z 1992r. z Bridget Fonda i Jennifer Jason Leigh. Może jeszcze "Słodkich snów", "Chloe". Akurat z tych trzech mi podobały się te dwa pierwsze,ale wszystkie są podobne do "Strachu".
polecam ''Trujący bluszcz'', też o podobnej tematyce, obsesyjnego zauroczenia :)
A mi ten film (a raczej ostatnie minuty, gdy jest walka w domu) bardzo przypominał "Ostatni dom po lewej". Tam rodzice również mścili się na ludziach którzy skrzywdzili ich córkę, tylko bardziej brutalnie. Pod tym względem to mi przypominało ten film, chociaż było dużo delikatniej.
Odnawiam temat. Zna ktoś jeszcze jakieś podobne filmy? Interesuję mnie tematyka psychopatycznej miłości.
Przecież najbardziej podobny jest film "ostatni dom po lewej" tyle tylko, że bardziej brutalny, krwawy i okrutny od tego. Schemat ten sam, laska poznaje faceta, jest bardzo młoda, jest zauroczona, ojciec się niepokoi a potem ten facet i jego ziomale robią atak na rodzinę i to sto razy gorszy niż ten.
Eee no nie, to jest fajny film ale kompletnie nie z taką fabuła jak opisujesz. Laska spędza wakacje z rodzicami i poznaje z koleżanką chłopaka, który okazuje się synem bandyty, który właśnie zwiał z więzienia. Nie ma żadnego zauroczenia, natomiast porywa je jego rodzina i robi im krzywdę. Na końcu jest motyw zemsty.
http://www.filmweb.pl/film/Idealny+facet-2015-723338 , tylko że murzyńska wersja :D
Dzikie gody... Pana Polańskiego. Również wątek miłości pomiędzy dużo starszym mężczyzną i młodą kobietą, historia bez happy endu :D
Dorzucam "High School Lover" z 2017 roku. Bardzo podobna fabuła. Trailer: https://vimeo.com/212837902
A ja mam pytanie odnośnie podobnych filmów. Jakoś chyba w podstawówce widziałam fragment filmu o chyba podobnej tematyce. To znaczy dziewczyna odrzuciła chłopaka, on z kolegami otoczył jej dom. Ona razem z rodziną się schowali, próbowali wezwać policję, ale chyba odcięli im telefon. Wryła mi się w pamięć scena, w której przypominają sobie, że zostawili psa na zewnątrz (chyba owczarek niemiecki) i wołają go. Otwiera się klapka w drzwiach i wpada przez nią odcięta głowa psa. Ktoś kojarzy?
Twój opis pasuje właśnie do filmu Strach :) Oglądałam ten film 20 lat temu i , w pamięci utkwiła mi scena właśnie z odcięta głowa psa.
"DZIKIE ŻĄDZE" z Denise Richards, Neve Campbell, Mattem Dillonem i Kevinem Baconem
"WIĘŹ" (Brudne pieniądze) braci Wachowskich ,
"GDZIE LEŻY PRAWDA" Atoma Egoyana z Alison Lohman, Colinem Firthem i Kevinem Baconem
"W POSZUKIWANIU IDEALNEGO KOCHANKA" Richarda Brooksa z Diane Keaton, Richardem Gere i Tomem Berengerem ,
"ŻAR CIAŁA" Lawrence'a Kasdana z Kathleen Turner i Williamem Hurtem ,
"ŚWIADEK MIMO WOLI" Briana De Palmy z Melanie Griffith ,
"KRWAWY ROMEO" Petera Medaka z Gary Oldmanem i Leną Olin ,
"HARRY ANGEL" z Lisą Bonet ,
"MARTWA CISZA" z Nicole Kidman ,
"MALICE" z Nicole Kidman ,
"DZIEWCZYNA NA URODZINY" z Nicole Kidman...
"PIĘTNO" Roberta Bentona z Nicole Kidman, Anthony Hopkinsem, Edem Harrisem i Gary Sinisem ...
"DIAGNOZA ZBRODNI" Phila Janou z Richardem Gerem, Umą Thurman i Kim Basinger ,
"BARWY NOCY" z Brucem Willisem i Jane March ,
"NAGI INSTYNKT" Paula Verhoevena z Sharon Stone, Jeanne Triplehorn i Michaelem Douglasem ,
"W SIECI" Barry Levinsona z Demi Moore i Michaelem Douglasem ,
"OSTATNIE UWIEDZENIE" Johna Dahla z Lindą Fiorentino i Billem Pullmanem...