Groucho 1. Ulica Nadbrzeżna - 8/10
2. Pierwsza liga - 7/10
3. Król Ralph - 7/10
4. Pierwsza liga 2 - 7/10
5. Nagi peryskop - 6/10
Został mi jeszcze tylko "Zespół" który chętnie obejrzę.
A scenariusze naprawdę świetne, oczywiście genialny do "Żądła" i świetnej "Fasolowej wojny" (tutaj do spółki)