1. Upadek - 8+/10
2. Telefon - 6/10
3. Straceni chłopcy - 5/10
4. Bad Company - Czeski łącznik - 3/10
W planach: Numer 23.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1.Upadek 9/10
2.Batman forever 6/10
3.Telefon 6/10
4.Czas zabijania 6/10
5.Batman i Robin 1/10
Złoto:
1. Upadek
Podium:
2. Linia życia
3. Osiem milimetrów
Dalsze miejsca:
4. Kuzyni
5. Klient
6. Czas zabijania
7. Telefon
8. Numer 23
9. Bez skazy
10. Batman Forever
A Ci jeszcze biegną:)
11. Bad Company
12. Batman i Robin
"Upiór w operze" obejrze, a "Straconych chłopców" chętie kiedyś sobie przypomne, bo nawet nie pamietam czy całe obejrzałem
1. Upadek 7/10
2. Upiór w operze 7/10
3. Telefon 6/10
4. Osiem milimetrów 5/10
5. Czas zabijania 5/10
6. Linia życia 5/10
7. Numer 23 2/10
1.Telefon 8/10
2.Kraina Tygrysów 7/10
3.Upadek 7/10
4.Czas zabijania 7/10
5.Veronica Guerin 6/10
6.Osiem milimetrów 5/10
7.Klient 5/10
8.Linia życia 5/10
9.Bad Company 5/10
10.Numer 23 4/10
11.Batman Forever 3/10
12.Batman i Robin 1/10
Aktualizacja:
1. Upadek - 8+/10
2. Telefon - 6/10
3. Numer 23 - 5/10
4. Straceni chłopcy - 5/10
5. Batman Forever - 5/10
6. Upiór w operze - 4/10
7. Bad Company - 3/10
8. Batman i Robin - 2/10
Uzupełnienie
"Straconi chłopcy" - rewelacyjny klimat lat '80. Miłe zaskoczenie. Moje 2 miejsce.
"Upiór w operze" - nie dokońca udany, niestety. gdzieś tam pod koniec w jego filmografii
"Bad Company" i "Batman i Robin" nadal uważam za straszne gnioty, wsyd i hańba;)
1. Upadek - 9/10
2. Telefon - 8/10
3. Czas Zabijania - 8/10
4. Osiem Milimetrów - 7/10
5. Numer 23 - 6/10
6. Batman Forever - 6/10
7. Batman i Robin - 3/10
8. Town Creek - 1/10
1. Upadek - 8/10
2. Telefon - 8/10
3. Linia życia - 8/10
4. Czas zabijania - 7/10
5. Straceni chłopcy - 7/10
6. Klient - 7/10
7. Batman Forever - 5/10
8. Batman i Robin - 2/10
Bardzo nierówny reżyser, ale ma na koncie kilka niezłych filmów.
1. Upadek 8/10
2. Telefon 7/10
3. Bez skazy 7/10
4. Veronica Guerin 7/10
5. Czas zabijania 6/10
6. Klient 6/10
7. Kraina Tygrysów 6/10
8. Osiem milimetrów 5/10
9. Za wcześnie umierać 4/10
10. Batman Forever 2/10
11. Batman i Robin 1/10
Plany: Straceni chłopcy, Ognie św. Elma, Upiór w operze
Aktualizacja:
1. Ognie św. Elma - 7+/10
2. Upadek - 7+/10
3. Bez skazy - 7/10
4. Telefon - 6/10
5. Numer 23 - 5/10
6. Straceni chłopcy - 5/10
7. Batman Forever - 5/10
8. Upiór w operze - 4/10
9. Bad Company - 3/10
10.Batman i Robin - 2/10
1. Ognie św. Elma 9*/10
2. Straceni chłopcy 8/10
3. Upiór w operze 8/10
4. Upadek 8/10
5. Linia życia 7/10
6. Telefon 7/10
7. Batman Forever 6/10
8. Batman i Robin 5/10
Widzialem jeszcze kilka, ale za slabo je pamietam, zeby oceniac...
1. Upadek - 9/10
2. Czas zabijania - 7/10
3. Telefon - 6/10
4. Numer 23 - 6/10
5. Klient - 6/10
6. Bad Company - 3/10
7. Batman Forever - 2/10
8. Batman i Robin - 1/10
Kraina Tygrysów i 8MM do powtórnego obejrzenia, bo za słabo je pamiętam.
1. Upadek - 9/10
2. Telefon - 6/10
3. Czas zabijania - 5/10
4. Numer 23 - 5/10
5. Kraina tygrysów - 5/10
6. Bad Company - 4/10
7. Batman Forever - 4/10
8. Linia życia - 4/10
9. Batman i Robin - 1/10
Do obejrzenia: 8MM, Straceni chłopcy, Veronica Guerin
Aktualizacja
1. Telefon 10/10
2. Upadek 8/10
3. Batman Forever 6/10
4.Czas zabijania 6/10
5.Osiem milimetrów 5/10
6. Batman i Robin 4/10
1.Time to Kill - 6/10
2.Phone Booth - 6/10
3.Number 23 - 6/10
4.8MM - 5/10
5.Batman Forever - 4/10
6.Phantom of the Opera - 3/10
7.Bad Company - 3/10
8.Falling Down - 3/10
9.Town Creek - 1/10
10.Batman & Robin - 1/10
1. Telefon - 8+/10
2. Upadek - 8/10
3. Czas zabijania - 5/10
4. Kraina tygrysów - 5/10
5. Numer 23 - 5/10
6. Linia życia - 4/10
7. Bad Company - 4/10
8. Batman Forever - 4/10
9. Anatomia strachu - 3/10
10. Batman i Robin - 1/10
1. Upadek - 8+/10
2. Straceni chłopcy - 8+/10
3. Telefon - 7/10
4. Bad Company - 6/10
**************************
5. Batman Forever - 4/10
6. Batman i Robin - 1/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Upadek (1993) 7,67 58
2 Bez skazy (1999) 7,00 10
3 Ognie św. Elma (1985) 7,20 5
4 Telefon (2002) 6,51 59
5 Veronica Guerin (2003) 6,54 13
6 Kraina tygrysów (2000) 6,42 19
7 Osiem milimetrów (1999) 6,30 37
8 Czas zabijania (1996) 6,24 38
9 Straceni chłopcy (1987) 5,79 24
10 Linia życia (1990) 5,75 24
11 Upiór w operze (2004) 5,59 27
12 Klient (1994) 5,48 25
13 Za wcześnie umierać (1991) 5,10 10
14 Numer 23 (2007) 4,49 37
15 Bad Company (2002) 4,18 22
16 Batman Forever (1995) 4,10 50
17 Nienasycony (2009) 3,00 8
18 Anatomia strachu (2011) 2,62 13
19 Batman i Robin (1997) 2,51 47
1 - Linia życia - 9
2 - Upadek - 8
3 - Klient - 8
4 - 8mm - 8
5 - Czas zabijania - 8
6 - Za wczesnie umierać - 7
7 - Telefon - 7
8 - Straceni chłopcy - 6
9 - O kobiecie co malała - 6
10 - Kuzyni - 5
11 - Batman Forever - 5
1 - Linia zycia - 9
2 - Upadek - 8
3 - Klient - 8
4 - 8mm - 8
5 - Czas zabijania - 8
6 - Veronica Guerin - 8
7 - Za wczesnie umierac - 7
8 - Straceni chlopcy - 7
9 - Telefon - 7
10 - Bad Company - 7
11 - Bez skazy - 7
12 - Ognie sw. Elma - 7
13 - Upior w operze - 6
14 - O kobiecie, co malala - 6
15 - Taksiarze z Waszyngtonu - 6
16 - Kraina Tygrysow - 5
17 - Kuzyni - 5
18 - Batman Forever - 5
19 - Batman I Robin - 5
20 - Anatomia strachu - 5
21 - Odlot - 5
22 - Numer 23 - 4
23 - Town Creek - 3
pozmieniało się
1. Upadek 7+/10
2. Telefon 7/1
3. Numer 23 7-/10
4. Osiem milimetrów 7-/10
5. Linia życia 5/10
6. Batman Forever 5-/10
7. Batman i Robin 3-/10
1. Upadek - 7
2. Kraina tygrysów - 4,5
3. Osiem milimetrów - 4
4. Klient - 4
5. Czas zabijania - 3
6. Linia życia - 3
7. Batman Forever - 3
8. Numer 23 - 2
9. Batman i Robin - 0,5
po korekcie systemu
1. Upadek - 7
2. Telefon - 5
3. Osiem milimetrów - 4
4. Linia życia - 3
5. Batman Forever - 3
6. Numer 23 - 2
7. Batman i Robin - 0,5
po korektach systemu i wielu innych
1. Upadek 8.5/10
2. Osiem milimetrów 8/10
3. Batman Forever 7.5/10
4. Straceni chłopcy 7/10
5. Klient 7/10
6. Czas zabijania 6/10
7. Telefon 6/10
8. Za wcześnie umierać 6/10
9. Bad Company 5/10
10. Anatomia strachu 5/10
11. Batman i Robin 3/10
1. Upadek 8+/10
2. Kraina Tygrysów 8/10
3. Telefon 7+/10
4. Upadek 7/10
5. Osiem milimetrów 6+/10
6. Batman Forever 6/10
1.Upadek 8/10
2.Kraina Tygrysów 8
3.Czas zabijania 7/10
4.Odlot 7
5.Numer 23 7
6.Taksiarze z Waszyngtonu 6/10
7.Batman Forever 5/10
8.Bad Company 4/10
W planach : Upiór w operze
1. Upadek 10+/10
2. Telefon 10/10
3. Numer 23 7/10
4. Batman i Robin 4/10 (ale lubię to)
5. Batman Forever 0/10
Po co robić top filmów gościa, którego widziało się tylko cztery filmy i w dodatku nie uważa się ich za zbyt dobre?
Jest kilka odpowiedzi na to pytanie, ale kilka postów wyżej jest mój komentarz z 2012 roku, w którym już umieszczam Top 10.
Nie wiem, skąd takie podejrzenie. Czytałeś moje opinie o tych tytułach? Pierwsze trzy naprawdę lubię, a pierwsze miejsce noszę w serduszku.
To jest po prostu zestawienie tytułów od najlepszego/ulubionego do najmniej dobrego/ulubionego (albo po prostu - do najgorszego/znienawidzonego). Tak jak z każdym innym zestawieniem.
Korzystając z afery, jeszcze raz mój uzupełniony ranking.
1. Upadek - 9/10 ❤️
2. Ognie św. Elma - 9/10 ❤️
3. Linia życia - 8/10 ❤️
4. Straceni chłopcy 8/10 ❤️
5. Czas zabijania - 8/10
6. Klient - 8/10
7. Osiem milimetrów - 8/10
8. Kuzyni - 8/10
9. Telefon - 7/10
10. Upiór w operze - 7/10
11. Taksiarze z Waszyngtonu - 7/10
12. Bez skazy - 6/10
13. Batman Forever - 6/10 ❤️
14. Numer 23 - 5/10
15. Bad Company - 5/10
16. Batman i Robin - 5/10
17. Anatomia strachu - 4/10
18. Nienasycony - 4/10
1. Upadek - 9/10
2. Telefon - 8/10
3. Czas Zabijania - 8/10
4. Ognie św. Elma - 8/10
5. Straceni chłopcy - 7/10
6. Klient - 7/10
7. Osiem Milimetrów - 7/10
8. Veronica Guerin - 7/10
9. Bad Company - 7/10
10. Upiór w operze - 6/10
11. Linia życia - 6/10
12. Numer 23 - 6/10
13. Kraina Tygrysów - 6/10
14. Za wcześnie umierać - 6/10
15. Bez skazy - 5/10
16. Batman Forever - 5/10
17. Anatomia strachu - 5/10
18. Odlot - 4/10
19. Batman i Robin - 3/10
20. Nienasycony - 1/10
1. Upadek - 10/10
2. Ognie św. Elma - 10/10
3. Linia życia - 10/10
4. Batman Forever - 9/10 - najseksowniejszy i najbardziej energetyczny spośród wszystkich Batmanów
5. Straceni chłopcy 9/10
6. Kuzyni - 8/10
7. Czas zabijania - 7/10
8. Klient - 6/10
9. Osiem milimetrów - 6/10
10. Telefon - 5/10
11. Upiór w operze - 4/10
12. Batman i Robin - 3/10
13. Bad Company - 2/10
14. Anatomia strachu - 1/10 - co za bieda! Aż trudno uwierzyć, że zdjęcia do tego wyrobu filmopodobnego robił Andrzej Bartkowiak(: