1.Max Payne - 7/10 Tak dobrze się czuję i nie wystawiłem tej noty po zażyciu środków odurzających.
2.Behind Enemy Lines - 5/10
3.Flight of the Phoenix - 5/10
4.Omen - 4/10
To mierny reżyser, ale trzeba przyznać, że konstruowanie topu dla tak nieudolnego twórcy to pyszna zabawa;-)
1 "Za linią wroga" - 6/10
2 "Omen" - 1/10
hmm najwidoczniej musiałeś zażyć te "filmowe" czyli doustne w płynie.. bo po normalnych, na widok tego filmu chyba byś zwymiotował ;)
jaki top myślałem,że top tworzy się jak rezyser ma się czym pochwalić,a jego filmy biją rekordy popularności
Jest niezwykle prawdopodobnym, w zaistniałych okolicznościach, iż myląc się, nie masz racji... z drugiej znów strony możesz mieć też słuszność...ech tyle możliwości...sam nie wiem...pogubiłem się...
za Omena i Max Payna ten pan już powinien nie kręcić żadnych filmów,a ty mu topy czynisz
1 - Za linią wroga - 6
2 - Omen - 6
3 - Szklalna pułapka 5 - 6
4 - Max Payne - 5
5 - Lot Feniksa - 3
1. Lot Feniksa - 6/10
2. Za linią wroga - 6/10
3. Szklana pułapka 5 - 4.5/10
4. Max Payne - 4/10
5. Omen - 4/10